Spend my days locked in a haze..

Åh. Det var väl kanske tre månader sen sist jag rörde denna blogg.

Det har hänt mycket sen sist. Bestämt mig för att välja ett helt annat yrke efter studenten att satsa på - alltså från danslärare till nu grafisk kommunikatör, har en anställning nu på det bästa stället någonsin under sommaren - Dans i Värmland, tagit studenten, haft föreställningar (de sista någonsin kanske) och även gått på bal. Slutligen fått reda på att jag kommit in på Broby Grafiska efter ett antagningsprov. Sen har jag även fotat a lot. WHOP!

Nu sitter jag här, saknar mina gamla klasskamrater även om jag har lyckan att få jobba med två av dem nu, och redigerar för fullt till min primära blogg: fridagustafssonfoto.blogg.se, samt kunder och jobbet.
Har även kommit i fatt verkligheten, så jag kommer nog att bli lite mer aktiv faktiskt.

Ett utdrag från den senaste tiden:
Slutproduktion med vackra ESD11 ♥ - Vårruset med Glokal Respekt (Sitter som ekonomiansvarig) - Utspark med goa ESDT11 - Baldags med baldejten (Foto: Johanna Nilsson) - Fotad av duktiga Ida Myrin inför student - Studenten - Jobbgänget för Drömsommarjobbet som jag jobbar med (Roligt nog står jag i 5:e position med mina fötter, skräll)
 
Hörs snart!

Kommentera här: