Flumm sommar bilder och en lång teater dag!

Hello!
Jag är supertrött och min mage har börjat återgå till att förstöra allt. härligt..
Men åter till denna dag! :) Har åkt till sunne för att se en teater med klassen och resten av estet ettorna!
Haha, min klass är alldeles för härlig, blev fika i bussen på chokladmuffins med några c: dom blev uppskattade (a)
Men sen blev det att jag och några bestämde lite olika roliga dagar! som bakdagar och filmkvällar! :D
Mohahah :3 Sedan började teatern och den var riktigt bra! Pågick från 12 till 17.30.
Inkluderande två pauser på sammanlagt 1 h 20 min! ;) Tack för dagen mina underbara klasskamrater! ♥
Sen blev det en djup busstur hem, dock med magsmärtor (y) Åh, måste ta och fixa för morgondagen! 
Tänkte dock bjuda på lite bilder från när jag fick träffa min vän Annika för första gången på ett år i somras! :)
Mikael och Pontus är med ofc! :D Puss och hej!


Kommentarer:

1 Sofia - Foto, mode & personligt:

tack :)

haha visst <:

2 Kajsa & Miranda:

nice bilder (:

3 FlizanLizan:

sv: haha :P

allt bra? :)

4 jennie:

sv: ja de trodde jag aldrig! lite ärofyllt! och sen då att jag fick mittuppslaget!! :)

allt bra?

Kommentera här: