Something blue...

Hello, bara för att det är höstlov så har jag blive seg i huvudet... EHEH. 
Men nu ska jag ta och vila lite innan jag drar till en fin vän som jag inte sett på ett tag.
Igår blev det att shoppa lite, fick med mig bl.a en blå vinterjacka och en blå tröja hem. Blått ftw! :thumbup:
Sen var jag med en vän som jag inte träffat på flera månader och såg även på mycket film. Jag är en filmnörd.
Good night people and happy halloween! 


En supermysig stickad tröja från VILA och en efterlängtad vinterjacka inköpt från Stadium.

Kommentarer:

1 A l l y s a n d r a:

svar haha aa visst ! fin jacka och tröja ! :D

kram!

2 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

fin :D



/http://smnmode.blogg.se/

3 Elin:

Tröjan såg riktigt mysig ut! Vad kostade den? :)



Svar: Ja det har varit problem med att kommentera men nu ska det gå :)

Skönt att det gick över! :D

Det är okej att du va seg, de blev ju lite knas som sagt..

Det är ju ljuvligt, synd bara att det inte är så nyttigt :/

Kanske borde börja träna, det löser ju faktiskt både muffins och sömnproblemen :P

Vem tycker du är bäst i idol? :)

Kommentera här: