Just a little break...

Hej, kommer ha en bloggpaus framöver.
Bland annat för att jag kan endast vara inne via iPaden denna helg, vilket jag inte pallar. Internetet här hos far är som det är, men men... Det funkar alltså inte på någon av mina datorer.
Sen är det endel ting som jag behöver bearbeta på egen hand och vill bara vara för mig själv nu.
Dessutom ska jag låta min kropp äntligen få återhämta sig nu när det är lov.
Med detta säger jag farväl tills vidare och ha det bra allesammans, auf wiedersehen!

Kommentarer:

1 josefines.se:

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥

2 Bismillah <3:

vad kul har lagt till dig nu på bloglovin :D

3 Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!:

sv: jag ska svara på alla kommentarer innan jag ska äta lite och se på revenge :) dudå?

trevlig helg ♥

4 mymic:

Aw, vad sad..! Men jag hoppas att du mår bättre snart, på alla plan :)



svar:

HAha nämen, du som är vacker annars, ser ju det på din header och profilbild! :) <3 Jaa, haha vad kul! Hellre spice:a it up än att ha en alldaglig, tråkdag liksom ;D Tack,v ad snällt av dig <3 Har inte kollat upp ryggen, är lite lat... Men ska göra det till veckan! Hoppas den här helgen varit bättre! :)



Min helg var helt ok, eller ja, lite dryg men den här helgen ska fan vara bra, ANNARS!!! drämmer näven i bordet likt en riktig norrlänning!! XD

haha!



kram <3

Kommentera här: